USD 34,16
EUR 38,17
ALTIN 2.920,22
BIST100 9.777
Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 8

Harry, Felsefe Taşı'nda bir asırdır en genç arayıcı olarak Gryffindor Takımı'na katılmaktan büyük bir mutluluk duyar. Babası James, aynı pozisyonda oynamıştır ve görünüşe göre Harry doğal bir sporcu ve uçucudur.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 9

Oyunlardaki amacı, hızlı uçan ve neredeyse görünmeyen altın snitch'i yakalamaktır. Bir kez yakaladığında, maç biter ve genellikle o takım kazanır. Profesyonel takımların maçları bazen aylarca sürebilir.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 10

Quidditch'in lojistiği pratikte biraz kafa karıştırıcıdır. Quaffle her üç çemberden birine geçtiğinde, sadece 10 puan kazanılır. Bu oldukça zor bir görevdir çünkü her iki takımın vurucuları savunma yapar ve bir bekçi çemberleri korur. Bir takımın 16 kez skor yapması gerekir ki, arayıcı snitch'i yakalarsa bile hala kazanabilsin.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 11

Çoğu zaman, snitch erken yakalanır ve oyun biter, bu da sanki oyunun geri kalanı anlamsızmış gibi hissettirir. Ancak Quidditch, Harry Potter'ın dünya inşasının bir parçasıdır, bu nedenle oyunun daha ince noktaları kolayca göz ardı edilebilir.