USD 34,59
EUR 36,38
ALTIN 2.918,63
BIST100 9.660
Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 7

Harry Potter ve Felsefe Taşı

Kullanılan Büyüler: Uçan süpürgeler, uçan toplar

Merak Edilen Soru: Altın Snitch profesyonel seviyede farklı bir tür sihirle mi yapılmıştır, böylece yakalanması daha mı zordur?

Eğlenceli Bilgi: Her altın snitch, yakalandıktan sonra açılmasını sağlayan bir "ten hafızasına" sahiptir.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 8

Harry, Felsefe Taşı'nda bir asırdır en genç arayıcı olarak Gryffindor Takımı'na katılmaktan büyük bir mutluluk duyar. Babası James, aynı pozisyonda oynamıştır ve görünüşe göre Harry doğal bir sporcu ve uçucudur.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 9

Oyunlardaki amacı, hızlı uçan ve neredeyse görünmeyen altın snitch'i yakalamaktır. Bir kez yakaladığında, maç biter ve genellikle o takım kazanır. Profesyonel takımların maçları bazen aylarca sürebilir.

Aslında Önemli Olmayan 10 Harry Potter Kurgu Boşluğu - Sayfa 10

Quidditch'in lojistiği pratikte biraz kafa karıştırıcıdır. Quaffle her üç çemberden birine geçtiğinde, sadece 10 puan kazanılır. Bu oldukça zor bir görevdir çünkü her iki takımın vurucuları savunma yapar ve bir bekçi çemberleri korur. Bir takımın 16 kez skor yapması gerekir ki, arayıcı snitch'i yakalarsa bile hala kazanabilsin.